Bugun...
SON DAKİKA

Açık, Ormanlık Alanlara Giriş Yasak

Bursa Valiliği, artan sıcaklıklar ve yangın riskine karşı il genelindeki ormanlık alanlara girişleri 15 Ekim 2026 tarihine kadar yasakladı.
facebook-paylas
 Tarih: 25-06-2026 13:28:34

Açık, Ormanlık Alanlara Giriş Yasak

Bursa Valiliği, artan sıcaklıklar ve yangın riskine karşı il genelindeki ormanlık alanlara girişleri 15 Ekim 2026 tarihine kadar yasakladı. Ancak güvenli kabul edilen piknik ve mesire alanları vatandaşların kullanımına açık olacak.

Mustafakemalpaşa'da bulunan doğa turizminin önemli noktalarından Suuçtu Şelalesi ve Tabiat Parkı ile Bozağaç ve Yenice mesire alanları, Bursa genelinde belirlenen 78 serbest alan arasında yer aldı.

Valilik açıklamasında; ormanlık alanlara araç ve yaya girişinin, mangal, tüp, nargile ve her türlü ateş yakılmasının yasak olduğu belirtilirken, piknik alanları, tabiat parkları ve ekoturizm bölgelerinde piknik, yürüyüş ve spor faaliyetlerine yönelik herhangi bir kısıtlama bulunmadığı ifade edildi.

Karar kapsamında anız ve bitki örtüsü yakılması da yasaklanırken, hasat döneminde yangın riskine karşı biçerdöverlere su tankeri eşlik ettirilmesi zorunlu hale getirildi. Kurallara aykırı hareket edenler hakkında adli ve idari işlem uygulanacağı bildirildi.

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER BELEDİYE Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  • SON YORUMLANAN HABERLER
  • SON YORUMLANAN VİDEOLAR
  HAVA DURUMU
  NAMAZ VAKİTLERİ
  HABER ARA
YUKARI YUKARI