Bugun...
SON DAKİKA

MYO'DA MEZUNİYET COŞKUSU: 100 ÖĞRENCİ KEP ATTI

Mustafakemalpaşa Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 akademik yılında mezun ettiği öğrencilerini iş dünyasına ve mesleki yaşama uğurlamanın gururunu yaşadı.
facebook-paylas
 Tarih: 28-06-2026 12:13:11

MYO'DA MEZUNİYET COŞKUSU: 100 ÖĞRENCİ KEP ATTI
Mustafakemalpaşa Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 akademik yılında mezun ettiği öğrencilerini iş dünyasına ve mesleki yaşama uğurlamanın gururunu yaşadı. Bursa Uludağ Üniversitesi Mustafakemalpaşa Meslek Yüksekokulu'nda (MYO) düzenlenen '2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni', büyük bir heyecan ve gurur içerisinde gerçekleştirildi. Kültür Merkezi'nde yapılan 32. dönem mezuniyet programına Kaymakam Mehmet Okur, yüksekokul yönetimi, akademik ve idari personel, kurum müdürleri, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri, öğrenciler, aileler ve çok sayıda davetli katıldı. Bu yıl yaklaşık 100 mezun veren yüksekokulda öğrenciler, ailelerinin ve öğretim üyelerinin alkışları eşliğinde diplomalarına kavuştu. "Güçlü Bir Başlangıç Yapacaklar" Törende konuşan Mustafakemalpaşa Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Mehmet Öz, mezun öğrencileri tebrik ederek yeni yaşamlarında başarılar diledi. Öğrencilerin yüksekokulda aldıkları eğitimle meslek hayatlarına güçlü bir başlangıç yapacaklarını belirten Öz, ailelere ve akademik personele emeklerinden dolayı teşekkür etti. Yüksekokulda yürütülen kalite ve akreditasyon süreçlerinin eğitim-öğretim kalitesinin sürekli geliştirilmesi açısından büyük önem taşıdığını ifade eden Öz, mezun öğrencileri Bursa Uludağ Üniversitesi Mezun Takip Sistemi'ne üye olmaya davet ederek üniversite ile bağların mezuniyet sonrasında da sürdürülmesinin önemine dikkat çekti. Kaymakam Mehmet Okur da mezun öğrencileri tebrik ederek, eğitim hayatlarını başarıyla tamamlayan gençlerin artık yeni bir sorumluluk dönemine adım attığını söyledi. Gençlerin bilgi, emek ve donanımlarıyla ülkenin geleceğinde önemli roller üstleneceğini vurgulayan Okur, ailelere fedakârlıkları, akademisyenlere ise öğrencilerin yetişmesindeki katkıları nedeniyle teşekkür etti. Mezunlara meslek hayatlarında başarılar dileyen Okur, öğrenmenin hayat boyu devam eden bir süreç olduğunun altını çizdi. Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllendirildi Mezuniyet töreninde okul ve bölüm derecelerine giren öğrencilere başarı belgeleri ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Tohumculuk Teknolojisi Programı öğrencisi Rümeysa Kuzu okul birincisi olurken, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı öğrencisi Nurhan Tiryakioğlu okul ikincisi, Tohumculuk Teknolojisi Programı öğrencisi Yılmaz Ağar ise okul üçüncüsü oldu. Okul ve bölüm derecesine giren öğrencilere verilen hediyelerin Barut Et şirketi tarafından karşılandığı belirtilirken, MYO yönetimi de mezuniyet törenine sağladığı katkılardan dolayı firmaya teşekkür etti. Tören boyunca öğrenciler ve aileleri duygu dolu anlar yaşarken, mezuniyet heyecanı renkli görüntülere sahne oldu. Program, öğrencilerin geleneksel kep atma seremonisi ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER BURSA Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  • SON YORUMLANAN HABERLER
  • SON YORUMLANAN VİDEOLAR
  HAVA DURUMU
  NAMAZ VAKİTLERİ
  HABER ARA
YUKARI YUKARI