|
Tweet |
Mustafakemalpaşa Ormankadı Ortaokulu Tarihi Binası’nda, Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü iş birliğiyle El Sanatları Sergisi düzenlendi.
Serginin açılışına İlçe Milli Eğitim Müdürü Veysel Çalık, şube müdürleri, okul müdürleri, kursiyerler, öğrenciler, veliler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Kursiyerlerin hazırladığı el emeği ürünler ziyaretçilerden tam not aldı.
El sanatlarının yaşatılması, üretimin teşvik edilmesi ve kültürel değerlerin gelecek nesillere aktarılmasına katkı sunan etkinlikte, organizasyonda emeği bulunan Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü ile Ormankadı Ortaokulu Müdürlüğü’ne teşekkür edildi.